• Wpisów: 21
  • Średnio co: 109 dni
  • Ostatni wpis: 1 rok temu, 01:29
  • Licznik odwiedzin: 5 785 / 2416 dni
 
yourhabit
 
yourhabit: 3 dzień

Bilans:
*11.00* jajecznica z dwóch jajek z cebulą i szynka z indyka + 2 chrupkiego pieczywa
dłuuuugaaa przerwa pomiedzy posiłkami. nawet nie mam kiedy zjeść :O
*17.00* mus z jogurtu i owoców
TRENING siłowy (FBW):
- wypychanie nóg na bramie 3x15 na każdą nogę
- wypychanie nóg na maszynie do podciągania 3x15-13
- arnoldki 3x15-13-10
- wyciskanie na triceps 3x15
- przyciąganie drążka do klatki 3x15 (od 10 zmiejszenie ciężaru z zatrzymaniem izometrycznym)
- podciąganie się szerokim chwytem 3x8-15
*21.00* quesadilla - tortilla, kurczak, cebula, domowy sos bbq, 50g sera mozzarella

I to by było na tyle :D Mało dzisiaj zjadłam, ale tak bardzo nie mam chyba nawet czasu na myslenie o jedzeniu i tym sposobem nie jestem głodna.
Trzymam się dobrze. Powoli wracam. Tylko gdzieś mi motywacja do szkoły uciekła. Chyba drugi rok studiów jest najgorszy. Zbyt dużo do zrobienia,a zbyt mało czasu i szarych komórek.
A jutro mam ostatni dzień, kiedy mogę zapalić. Super by było jakby to byłby faktycznie mój ostatni papieros.

✓ 3 dzień stabilizacji żywieniowej
✓ 4 dzień rzucania palenia


jen.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego