• Wpisów: 21
  • Średnio co: 109 dni
  • Ostatni wpis: 1 rok temu, 01:29
  • Licznik odwiedzin: 5 785 / 2416 dni
 
yourhabit
 
Dobry wieczór wszystkim! :D
Wróciłam.. Muszę się pilnować, żeby już na stałe.
Sesja zaliczona, a ja jestem pełna motywacji jak nigdy dotąd. Nie tylko do treningu i diety, ale i do nauki. Wiem, że umiem się zebrać w sobie i ogarniać na bieżąco wszystko. Dlatego od razu po napisaniu biorę się jeszcze za robotę na jutro :D

Plan jest taki, zeby sukcesywnie zwiększać cardio (o minuty i częstotliwość w tygodniu) i interwały (stale 3 razy w tygodniu, w dni nietreningowe, ale z zwiększać co 2 tygodnie o 5 minut). W diecie obcinamy w posiłkach węgle w dni, gdy nie ma treningu siłowego, a jeśli jest to wtedy tylko przed i po treningu.

W tym tygodniu do zrobienia: 3 treningi siłowe, 3 treningi cardio (30 min) i 2-3 interwały (10 min). Chce powoli wdrążyć się w system.

Dzisiaj odhaczyłam już pierwsze 30sto minutowe cardio.
Bilans:
*11.30* jajecznica z dwóch jaj z szynką z indyka i cebulą + 2 chrupkie chlebki
*17.30*, *20.00*, *23.00* sałatka z kurczakiem (szpinak, cukinia, papryka, pomidorki koktajlowe, ser feta i kurczak 300g)
jeszcze na ostatni posiłek wypije białko z masłem orzechowym, bo i tak jeszcze trochę posiedzę zanim pójdę spać.

Screenshot_2017-02-07-01-31-56_1.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego